MIZON
Eteläkorealainen kauneusbrändi MIZON näki päivänvalon ensimmäisen kerran vuonna 2000. Brändin takana on viisi miestä, jotka monien vuosien tutkimus- ja kehitystyön jälkeen Etelä-Korean suurimmassa kauneuskonsernissa Amore Pacificissa, päättivät luoda täysin oman ihonhoitobrändin. MIZON:n visio oli tarjota korkealaatuista korealaista kauneutta kaikille riippumatta lompakon paksuudesta, ja filosofia on tänäkin päivänä jatkuvasti kehittää innovatiivisia, ainutlaatuisia ja tuloshakuisia kauneustuotteita sekä aktiivisilla että ihoa hellivillä ainesosilla kohtuullisin hinnoin.
MIZON on jatkuvasti eturintamassa tutkimuksen ja kehityksen suhteen, keskittyen jatkuvasti uusien, luovien ratkaisujen kehittämiseen, jotka voi helposti ja sujuvasti integroida päivittäiseen kauneusrutiiniin. MIZON:n motto on vähentää ihon ärsytyksen riskiä pitämällä koostumukset mahdollisimman yksinkertaisina ja puhtaina samalla kun käyttö on sujuvaa, eikä laadusta tingitä. MIZON valmistaa kaikki tuotteensa talon sisällä ja sillä on erittäin korkea standardi valmistusmenetelmissään teknologian ja laadun suhteen. Todisteena tästä on, että perustajien emoyhtiö Coson kehittää tuotteita johtaville kauneusyrityksille, kuten Amore Pacific ja Estée Lauder.
MIZON:n myydyimmät tuotteet tulevat etanasarjasta, joka perustuu korkeaan prosenttiosuuteen etanalimaa, joka on yksi suosituimmista ainesosista K-beauty. Juuri etanalima, jota MIZON käyttää tuotteissaan, saadaan etana-ystävällisissä laboratorioympäristöissä, joissa etanat saavat liikkua vapaasti, joten yksikään etana ei vahingoitu. Sitten etanalima kerätään, puhdistetaan ja jauhetaan ennen kuin se jatkaa käyttöön tuotteissa.